SATIŞ AKADEMİSİ
Aşağıdaki problemlerin biri veya birkaçı sizin bankanızda da var mı?
Satışla görevli kişi müşteriyi yanlış ya da eksik bilgilendirdiği ya da hiç bilgilendiremediği için iş operasyon bölümünde tıkanıyor mu?
Operasyoncu her işe olmaz diyen kötü adam oluyor, bu yüzden takım içinde problem mi yaşanıyor?
Müşteri kendisine kim cevap verebiliyorsa ona yöneliyor, operasyoncu asıl işinden uzaklaşıyor, bu yüzden iş tanımları uygulanamaz hale mi geliyor?
Bu tekrarlandıkça uygulamada yazılı olanın dışında görev tanımları mı oluşuyor?
Merkezileşmeden beklenen getiri sağlanamıyor, Operasyon ve Pazarlama ilişkileri artan boyutta zedeleniyor, müşteri tatmini bir kerede sağlanamıyor, satış hacimleri istendiği ölçüde artmakta zorlanıyor mu?
Eğitim Bölümü performansı yeterince algılanmıyor ve kişilerden “yine mi eğitim itirazları” mı yükseliyor?
Benzer eğitimleri ( giriş, ileri, daha ileri...) tekrar tekrar almak zorunda kalıyorsunuz ve maliyetler artıyor mu?...
Yıllardır...
Satıcılara Ürün eğitimleri verdiğimiz halde ürün bilgisi eksik çıkıyor.
Satış eğitimleri verdiğimiz halde satışlar artmıyor.
Takım olma eğitimleri verdiğimiz halde Pazarlama ve Operasyon birimleri arasında problemler bitmiyor.
Problemlerinizin çözümü olacak, Bankacılar için benzersiz bir program:
SATIŞ AKADEMİSİ
Bu program teknik ürün bilgisi ve satış becerilerinin birarada harmanlanması ile hazırlanmış olup, katılımcılara program sırasında tanıtılan programa özgü araçlarla, seçeceğiniz ürün veya ürünlerin satışını arttırmaya kısa sürede doğrudan etki etmektedir.
Program sonunda katılımcılar seçilen ürün/ürünler konusunda her türlü teknik bilgi ve bu ürünü/ürünleri satarken ihtiyaç duyacakları satış becerileri konusunda donanımlı hale geleceklerdir.
Önemli bir yatırım olan eğitimin geri dönüşünü izleyebilmeniz için önemli bir araç olan katılımcı bazında “Performans ve Profil Raporu”, program sırasında ve sonunda uygulanan;
Katılımcıların program öncesi ve sonrası teknik bilgi düzeyini ve
Program sonrası katılımcıların satış becerilerini uygulayabilme seviyelerini
gösteren kayıtlarla birlikte kurumunuza sunulmaktadır.
+Kısım ekleyin
HAYATI KOLAYLAŞTIRMAK
İşyerinde sebebini anlayamadığınız bir verimlilik azalması mı var?
Verimlilik azalması için genel müdürlük çalışanları parmak ucundakileri, parmak ucundakiler genel müdürlüktekileri mi suçluyor?
Çalışanlar arası iletişim “İletişim” kurslarına para dökmenize rağmen düzelmedi mi?
“Outdoor” eğitimler bile aldınız da takım olamadılar mı?
Peki bu koşullarda müşteri memnuniyeti ne durumda?
Dünya çapında yapılan araştırmalar gösteriyor ki; “kendini iyi ve mutlu hisseden” çalışanlar, koşullar aynı zorlukta olmasına rağmen, böyle hissetmeyen çalışanlardan daha yüksek performans sergiliyorlar.
Vahşilerek artan rekabet ortamında rakiplerce kopyalanamayan tek varlığımız çalışanlarımız.
Sizi ulaşmak istediğiniz hedeflere taşıyan çalışanlarınız için kendi hayatları ile ilgili verimliliklerini arttırırlarsa bu illaki iş yapış şekillerine ve ilişkilerine de yansır diye düşünüyorsanız...
Kendini, ailesini, kurumunu, işini seven bir çalışanın gösterdiği performansa ihtiyacım var benim diyorsanız...
Her çalışan kendi içinde kendi ile iyi geçinirse takımdaki üyeler ve müşteri ile ilişkilerine de bu tavrın yansıyacağına inanıyorsanız....
Onlara “Hayatı Kolaylaştırmak” semineri ile yukarıdakileri ve daha fazlasını kendi elleri ile gerçekleştirecekleri sihirli bir değnek veriyoruz.
Onlara ve kendinize hayatı kolaylaştırın...